Home » , » Πρόκληση και ψευδαισθήσεις

Πρόκληση και ψευδαισθήσεις

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 2 Αυγούστου 2020 | 8:39 μ.μ.

Του Σ.Λ

Σε μια αναζήτηση στον "ενημερωτικό θησαυρό" του blog συνάντησα μια ανάρτηση απ' το μακρινό 2011, η οποία φέρει τον τίτλο "Επιστολή προς την δημοσιοκάφρο Χριστίνα Κοραή".
Στην συνέχεια ανακάλεσα στην μνήμη μου ένα σχετικά πρόσφατο κείμενο του ιστότοπου μας για την κυρία αυτή, η οποία ασκεί δημοσιογραφία "γυμνοσαλιγκαρισμού" και προκαλεί.

Μπήκα σ' αυτή την διαδικασία με αφορμή ότι μια καινούργια φίλη που απέκτησα -την πιο πιστή ίσως αναγνώστρια του blog μας, με την οποία ήρθα αρχικά σε επαφή απ' το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του blog για να επακολουθήσουν τηλεφωνικές συνομιλίες- μου απέδωσε ότι δεν μπορώ να αντιληφθώ την ψυχολογία των παιδιών τα οποία έχουν όνειρο να σταδιοδρομήσουν στην δημοσιογραφία.

Αφορμή για την εκτίμησή της στάθηκε η αναφορά μου για τα παιδιά που εργάζονται σε δημοσιογραφικές ιστοσελίδες.
Η "πλεμπαία" -έτσι αυτοπροσδιορίζεται η φίλη μου- μου ανέφερε πόσο ευάλωτα είναι τα παιδιά που μπαίνουν σαν ασκούμενα στο επάγγελμα, ειδικά τα κορίτσια όταν δέχονται απίστευτες υποσχέσεις από τους εργοδότες τους.
Ολη αυτή την ψευδαίσθηση για την "χαρισάμενη ζωή" που τους αναμένει στην δημοσιογραφία, την υποδαυλίζει η επίδειξη νεοπλουτισμού και παραμυθένιων διακοπών που διαφημίζουν ότι κάνουν κάποια άτομα των ΜΜΕ.

"Ποιο μαθητευόμενο στην δημοσιογραφία κοριτσάκι δεν θα ονειρευόταν την στιγμή που το επάγγελμα της θα της πρόσφερε την δυνατότητα να κάνει ανέμελες διακοπές  στο Ιόνιο, με τις ανέσεις που προσφέρει το ιδιωτικό κότερο του Μιχάλη Σάλλα παρέα με την γυναίκα του τραπεζίτη;", αναρωτιέται η φίλη μου, επισυνάπτωντας την σχετική φώτο.. 

Σήμερα θα πάμε για ποτάκι με την "πλεμπαία", για να γνωριστούμε επιτέλους από κοντά. Μου μίλησε για μια απίστευτη περίπτωση σεξουαλικής παρενόχλησης, με εκβιαστικά στοιχεία, που έκανε ιδιοκτήτης μεγάλης ενημερωτικής ιστοσελίδας σε 18χρονη εργαζόμενη του.
 Αν μπορέσω να συγκεντρώσω ικανά στοιχεία που να το τεκμηριώνουν θα κάνω σχετικό δημοσίευμα στο οποίο θα αναφέρονται ονόματα.     
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger