Και πάλι περί βίας

Από giorgis , Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009 | 5:03 μ.μ.

"Ο φόνος ενός από το αντίπαλο στρατόπεδο είναι πράξη θεμιτή. Δυστυχώς έτσι μπορούν να προχωρήσουν οι κοινωνικοί ανταγωνισμοί".

Blaise Pascal (1623-1662) - Γάλλος μαθηματικός και φιλόσοφος.


Όταν οι μπάτσοι συλλαμβάνουν έναν μετανάστη, όπως τον Πακιστανό εργάτη Μοχάμεντ Καμράν Ατίφ, τον δένουν χειροπόδαρα και τον χτυπούν με ρόπαλα, ενώ στη συνέχεια του κάνουν ηλεκτροσόκ, με καλώδια στα χέρια και στα γόνατα με συνέπεια να οδηγηθεί στον θάνατο, αυτό που ακολουθεί είναι γνωστό.
Η μπασκηναρία βγάζει ανακοίνωση που μιλάει ότι ο θάνατος του μετανάστη οφείλεται σε παθολογικά αίτια ενώ ο ιατροδικαστής που κάνει την νεκροτομή εκδίδει πόρισμά που αποδίδει τον θάνατο του σε οξύ πνευμονικό οίδημα.

Όταν Λιμενομπάτσοι σακατεύουν στο ξύλο Αφγανούς μετανάστες στην Πάτρα και σαν να μην έφτανε αυτό κόβουν ένα δάκτυλο (!!!) από κάποιον από αυτούς για να εκτονώσουν το κτηνώδη ένστικτα τους και η υπόθεση έρχεται στην δημοσιότητα, οι μηχανισμοί συγκάλυψης των δραστών μπαίνουν σε λειτουργία.
Ο Λιμενάρχης Πατρών βγαίνει και δηλώνει ότι «δεν υπήρξε τέτοιο περιστατικό τις τελευταίες εβδομάδες», οι μετανάστες θύματα εξαφανίζονται μυστηριωδώς, κανένα ΜΜΕ δεν ασχολείται και την υπόθεση την τρώει το σκοτάδι.

Μπάτσοι του Τμήματος Ασφαλείας του Ελληνικού συλλαμβάνουν ένα Αφγανό μετανάστη, τον Najib, ο οποίος σε δυο μέρες βρέθηκε κρεμασμένος στην τουαλέτα της μπασκιναρίας.
Οι μπάτσοι στην αναφορά τους έγραψαν ότι ο Αφγανός μετανάστης «τύλιξε μόνος του την μπλούζα του στον λαιμό του και να στραγγαλίστηκε»!
Τα αδέλφια του νεκρού που είναι σίγουροι ότι οι μπάτσοι «αυτοκτόνησαν» τον αδελφό τους απευθύνονται στον πρόεδρο της οργάνωσης Δικηγόροι χωρίς Σύνορα, Κώστα Κούτρα. Αυτός ερευνά την υπόθεση και τα στοιχεία που προσκόμισε στην μήνυση που κατέθεσε ήταν καταλυτικά που έδειχναν ξεκάθαρα ότι τον μετανάστη τον «αυτοκτόνησαν» οι μπάτσοι.
Και σ’ αυτή την υπόθεση έγινε το αναμενόμενο. Θάφτηκε.

Στην Ηγουμενίτσα λιμενομπάτσοι εφορμούν στον 29χρονο Κούρδο μετανάστη Αριβάν Οσμάν Αμπντουλάχ. Χτυπούσαν το κεφάλι –του Κούρδου μετανάστη- στο τσιμέντο του Λιμανιού μέχρι που αυτός έπαθε εσωτερική αιμορραγία. Μένει «φυτό» για κάποιο διάστημα μέχρι που καταλήγει στα θυμαράκια.
Το υπουργείο Ναυτιλίας βγάζει ανακοίνωση στην οποία τόνιζε ότι «ο μετανάστης έπασχε από επιληψία και τραυματίστηκε μόνος του»!

Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε δεκάδες παρόμοιες περιπτώσεις που τα ένστολα τομάρια, δολοφονούν, βασανίζουν χωρίς ποτέ να έχουν καμιά επίπτωση για τις πράξεις τους.

Να θυμίσουμε μόνο ένα άρθρο από την εφημερίδα "ΕΞΟΥΣΙΑ", που έχει κλείσει πια. Γράφτηκε στις 29 Ιουνίου 2000 από τον Διονύση Ελευθεράτο και το τιτλοφορούσε "Δίκαιο της (ανα)στολής".
Ξεκινούσε έτσι: "Φοράς στολή; Ποινή με αναστολή. Οι επίδοξοι πιστολέρο ήδη εκλαμβάνουν κυνικά το μήνυμα. Μπορούν να αφαιρούν ζωές αόπλων χωρίς αναστολές".
Από τότε και μέχρι σήμερα είναι σαν να μην έχει περάσει μια μέρα.

Να ρθούμε στα τωρινά και στην επίθεση που δέχτηκε το Α.Τ Αγίας Παρασκευής.

Διευκρινιστικά να επαναλάβουμε ότι από ζήτημα αρχής είμαστε ενάντια στην ατομική τρομοκρατία αν και αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θεωρούμε τις οργανώσεις ένοπλης μειοψηφικής βίας μέρος του επαναστατικού κινήματος.

Από την μεταπολίτευση και μέχρι σήμερα υπήρξαν και υπάρχουν οργανώσεις που αμφισβήτησαν έμπρακτα το μονοπώλιο της κρατικής βίας.
Μακριά από μας κάθε προβοκατορολογική σκέψη όπως κάνει το ΚΚΕ και δυστυχώς κάποιες οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς.
Εκτός των άλλων θα ήταν σαν να φτύναμε πάνω στους τάφους νεκρών ανταρτών πόλης (Τσουτσουβής, Κασίμης, Πρέκας, Μαρίνος).

Τώρα τι αποτελεσματικότητα είχαν αυτές οι οργανώσεις και πόσο συνέβαλαν στο δυνάμωμα του επαναστατικού ταξικού κινήματος είναι μια συζήτηση που πρέπει να γίνει και γίνεται μέσα από κινηματικές διαδικασίες και όχι απ’ το Ιντερνέτ πιστεύουμε.

Από κει και πέρα όμως πάει πολύ να ακούμε τον υπουργό Καταστολής, Μ. Χρυσοχοϊδη, να λέει για την επίθεση στο Α/Τ Αγίας Παρασκευής ότι «Πρόκειται για τυφλό χτύπημα με στόχο όλη την Ελληνική κοινωνία», και να συμπληρώνει λέγοντας πως « Αυτός ο τρόπος δράσης δεν κάνει διαχωρισμούς, είναι σκληρός απρόσωπος, στρέφεται εναντίον όλων».

Από πού προκύπτει ότι η επίθεση αυτή είχε «στόχο όλοι την Ελληνική κοινωνία» και «στρέφεται εναντίων όλων»;
Υπήρξε ποτέ προηγούμενο η δράση «τρομοκρατικής» οργάνωσης να στραφεί σε βάρος απλών πολιτών;
Υπήρξε ο θάνατος του Αξαρλιάν θα πείτε. Και σ’ αυτή την περίπτωση όμως, όπως αναφέρει προκήρυξη της 17 Νοέμβρη «Η αστυνομία έχει την κύρια ευθύνη τον θάνατο του Θάνου Αξαρλιάν. Τον άφησε εσκεμμένα αβοήθητο να αιμορραγεί επί μισή ώρα στο πεζοδρόμιο, για να πεθάνει και να μπορεί να το εκμεταλλευτεί πολιτικά εναντίον μας».

Και για να τελειώνουμε. Άλλη είναι η βία που απειλεί όλη την ελληνική κοινωνία και όχι τα επιλεγμένα χτυπήματα των οργανώσεων μειοψηφικής ένοπλης βίας. Και αυτή είναι η βία της καπιταλιστικής βαρβαρότητας. Μιας βίας που δεν έχει ενόχους, δεν δικάζεται από κανένα δικαστήριο και οι δράστες της είναι οι εγκληματίες του λευκού κολάρου που υπηρετούν και στηρίζουν το απάνθρωπο καπιταλιστικό σύστημα.

Και για να γίνουμε πιο σαφείς δίνουμε τον λόγο στην καθηγήτρια Κοινωνιολογίας του Παντείου πανεπιστημίου Φωτεινής Τσαλίκογλου:

"Μορφή θεσμικά αποδεκτής βίας αποτελεί η φτώχεια, η ανεργία, η απειλή της απόλυσης, μορφή βίας αποτελεί να ζεις με τον τρόμο της επιβίωσης. Μια βία όμως που τείνει να πάρει τις διαστάσεις ενός "φυσικοποιημένου" κακού, μια βία που δε θα ποινικοποιηθεί από κανένα δικαστήριο και οι δράστες της θα απολαύουν μια αδιατάρακτη ασυλία".

Αυτή η βία κ Χρυσοχοϊδη στρέφεται ενάντια σε όλη την Ελληνική κοινωνία και αυτή την βία υπηρετείς εσύ και οι μηχανισμοί καταστολής στους οποίους προΐστασαι.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger