Home » , » Τραγούδια από μια γνήσια λαιϊκή-ρεμπέτικη φωνή

Τραγούδια από μια γνήσια λαιϊκή-ρεμπέτικη φωνή

Από giorgis , Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010 | 2:03 π.μ.


Πολλοί ίσως δεν γνωρίζετε τη Καίτη Ντάλη, καθώς δεν είχε πολλές δουλειές στο ενεργητικό της, ακούγοντας όμως την απολύτως σθεναρή λαϊκή φωνή της και τις απίστευτες ντερμπεντέρικες ερμηνείες της, θα συμφωνήσετε πως πρόκειται για μια από τις σπουδαιότερες φωνές που πέρασαν από το λαϊκό τραγούδι μας. Η Καίτη Ντάλη αποτελεί μια γνήσια ρεμπέτικη φωνή απ’ τις ελάχιστες που έχουν απομείνει.

Το Κυριακάτικο CD που φτιάξαμε αποτελείται από εξαιρετικές ερμηνείες της που δεν θα αφήσουν ασυγκίνητο κανέναν λάτρη του καλού λαϊκού - ρεμπέτικου τραγουδιού.

Η ένοχη
Είμαι αϊτός χωρίς φτερά
Καρδιά παραπονιάρα
Ειν’ ευτυχής ο άνθρωπος
Βάλτε μου δυο κανναβουριές
Κανείς
Μην μου ξαναφύγεις μάτια μου
Δυο πονηροί μου καναν’ μπλόκο
Σ’ αυτό το παραθύρι
Το βουνό
Εγώ ποτέ δεν αγαπώ
Κι αν τελείωσε η αγάπη μας
Αγάπησα και μίσησα
Το δικό σου αμάρτημα
Η Στέλλα η Σμυρνιά
Που να γυρνάς

Καλή σας ακρόαση
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger