Home » » Να ανακληθεί η απόφαση για απόλυση του αγωνιστή-εργάτη Ντίνου Παλαιστίδη

Να ανακληθεί η απόφαση για απόλυση του αγωνιστή-εργάτη Ντίνου Παλαιστίδη

Από giorgis , Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010 | 5:28 μ.μ.

"Κ. ΠΑΛΑΙΣΤΙΔΗΣ: Για εμένα τρομοκρατία είναι ότι ο βασικός μισθός είναι 580 ευρώ και δεν μπορεί να ζήσει άνθρωπος με αυτά. Αυτό είναι τρομοκρατία.
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ: Όλοι κρινόμαστε.

Κ. ΠΑΛΑΙΣΤΙΔΗΣ: Όποιοι αναγκάζουν τον εργάτη να παίρνει 580 ευρώ είναι τρομοκράτες και έπρεπε να δικαστούν. Για εμένα τρομοκρατία είναι αυτοί που ευθύνονται για τα εργατικά ατυχήματα. Για εμένα τρομοκρατία είναι αυτοί που ευθύνονται για της πλημμύρες και πνίγεται ο κόσμος.

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ: Αν ήρθατε εδώ πέρα κ. μάρτυρα για να πείτε αυτά που λέτε;
Κ. ΠΑΛΑΙΣΤΙΔΗΣ: Βεβαίως γι΄ αυτό ήρθα. Γιατί ήρθα; Για να πω αυτά που λέτε εσείς; Συγγνώμη, αυτά που θέλω εγώ θα πω και σας παρακαλώ μην με διακόπτετε.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ναι αλλά ξέρετε κ. μάρτυς; Με αυτά που λέτε, ακυρώνεται και η βαρύτητα της κατάθεσής σας.
Κ. ΠΑΛΑΙΣΤΙΔΗΣ: Εσείς το νομίζετε αυτό. Εγώ πιστεύω ότι είναι ενισχύεται η βαρύτητα της κατάθεσής μου.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μάθετε να ακούτε και λίγο. Καλά είναι τα συνδικαλιστικά αλλά εδώ είναι Δικαστήριο. Δώσατε μια κατάθεση για τον κ. Σερίφη υπέρ του ότι αυτός είναι συνδικαλιστής, ότι αγωνίζεται και αποκλείεται να έχει καμία σχέση με αυτά. Αυτά που λέτε τώρα ακυρώνετε την αξία.
Κ. ΠΑΛΑΙΣΤΙΔΗΣ: Για μας είναι βασικό. Εγώ απλά δεν ήρθα γιατί έχω μια προσωπική γνωριμία, έχω μια πολιτική και συνδικαλιστική γνωριμία και για εμένα είναι βασικό το γιατί ο Γιάννης Σερίφης διώκεται. Διώκεται για τους αγώνες του, διώκεται γι΄ αυτό που είναι, για την αντίληψή του για έναν ανεξάρτητο και ταξικό και ασυμβίβαστο συνδικαλισμό. Λέω ότι αυτοί που θα έπρεπε να διώκονται είναι οι πραγματικοί τρομοκράτες. Τρομοκράτες είναι αυτοί που καταστρέφουν το περιβάλλον, τρομοκράτες είναι αυτοί που οδηγούν τον κόσμο στην ανεργία. Τρομοκράτες είναι αυτοί που μέσα σε μια εβδομάδα έβγαλαν 3 απεργίες παράνομες και καταχρηστικές τον Ιούνιο. Τρομοκράτες είναι οι Αμερικάνοι που βομβαρδίζουν στο Ιράκ.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Δεν μπορείτε να βρίζετε τη Δικαιοσύνη της πατρίδας σας. Είστε θρασύτατος! Δεν σας λέω τίποτα.
Κ. ΠΑΛΑΙΣΤΙΔΗΣ: Σας παρακαλώ μην με βρίζετε. Δεν είμαστε ίσα κι όμοια!
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Είστε θρασύτατος.

Κ. ΠΑΛΑΙΣΤΙΔΗΣ: Εγώ παίρνω 718 ευρώ, κουβαλάω κούτες κι είμαι σε ορθοστασία κι εσείς παίρνετε 5.000 ευρώ και μοιράζετε φυλακή όπως είπατε. Δεν είμαστε ίσα και όμοια και σας παρακαλώ μην με βρίζετε. Και η Αστυνομία είναι τρομοκράτες, έχει σκοτώσει πολύ κόσμο, έχει βασανίσει κόσμο και αυτοί είναι τρομοκράτες.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Παρακαλώ τελείωσε. Να τον αποβάλλετε από την αίθουσα! Πηγαίνετε κύριε, βρίζετε τη Δικαιοσύνη. Τα Δικαστήρια είναι τρομοκράτες; Τι να σας πω; Να πάρετε μαζί σας την γνώμη σας και να την αφήσετε έξω από εμάς.


Το παραπάνω είναι απόσπασμα από την κατάθεση του Ντίνου Παλαιστίδη όταν βρέθηκε μάρτυρας υπεράσπισης του Γιάννη Σερίφη στην δίκη για την υπόθεση της 17 Νοέμβρη.
Το παραθέσαμε για να δείξουμε το ποιόν του αγωνιστή – προλετάριου που σήμερα βρίσκετε απολυμένος από τις εκδόσεις «Αγρα».

Σ’ αυτό το μπλογκ βρίσκετε όλο το ιστορικό της απόλυσης του συντρόφου Ντίνου, κι έτσι εμείς δεν προχωράμε σε λεπτομέρειες.

Υπάρχει, επίσης, αναλυτικό δημοσίευμα και στο idymedia, που δείχνει την όλη μεθοδολογία που προηγήθηκε για να απαλλαγή η εργοδοσία του εκδοτικού οίκου «Αγρα» από έναν από έναν αγωνιστή εργάτη που διεκδίκησε τα εργασιακά του δικαιώματα.

Αυτή την στιγμή, αυτό που μπορούμε να κάνουμε όλοι εμείς, είναι να συστρατευτούμε στον αγώνα που δίνει το κλαδικό σωματείο του Ντίνου Παλαιστίδη για να ανακληθεί η εκδικητική απόφαση της εργοδοσίας που οδήγησε στον δρόμο έναν αγωνιστή εργάτη.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger