Home » , » Είναι ή όχι η επαναστατική βία η κόκκινη γραμμή που χωρίζει επαναστάτες και ρεφορμιστές;

Είναι ή όχι η επαναστατική βία η κόκκινη γραμμή που χωρίζει επαναστάτες και ρεφορμιστές;

Από giorgis , Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014 | 10:41 μ.μ.


Του Γ. Γ.

Η φωτογραφία είναι από την ιστοσελίδα του 902, με δική μου .. προβοκατόρικη παρέμβαση. Πρόσθεσα σ’ αυτή και την δήλωση που είχε κάνει τον Δεκέμβρη του 2008, στην τότε νεολαιίστικη εξέγερση η πρώην γ.γ. της Κ.Ε του ΚΚΕ

Με αφορμή λοιπόν τις τελευταίες εξελίξεις με τον Χριστόδουλο Ξηρό να επαναλάβω αποσπάσματα από μια προηγούμενη σχετική μου ανάρτηση.

Είναι ή όχι η βία η μαμή της Ιστορίας;

Είναι ή όχι η επαναστατική βία η κόκκινη γραμμή που χωρίζει επαναστάτες και ρεφορμιστές;
Αυτό είναι ένα ποιοτικό ζήτημα που έχει να κάνει με τη στρατηγική του κινήματος.
Το πότε και πώς ασκείται η βία, αν είναι επαναστατικά σκόπιμη στη μια ή την άλλη ιστορική συγκυρία, στο ένα ή το άλλο επεισόδιο της αέναης πάλης των τάξεων, είναι ζητήματα τακτικής.

Ζητήματα που μπορούμε και οφείλουμε να τα συζητάμε μέσα στο αντικαπιταλιστικό κίνημα χωρίς όμως ποτέ να σβήνουμε αυτή την κόκκινη διαχωριστική γραμμή.

Ολοι αυτοί που επιδίδονται σε μια άκρατη πρακτορολογία το μόνο που κάνουν είναι να δίνουν τα διαπιστευτήρια τους στο κράτος και στην αστική νομιμότητα και απ’ την άλλη να σπείρουν σύγχυση σε μια μερίδα προβληματισμένου κόσμου αν το ένοπλο αποτελεί κομμάτι του κινήματος ή όχι.

Φυσικά ασπάζομαι την εκτίμηση του Λένιν που λέει «Μόνο το μαζικό κίνημα μπορεί να θεωρηθεί σαν πραγματική πολιτική πάλη. Και οι μεμονωμένες τρομοκρατικές ενέργειες μπορούν και πρέπει να φέρουν όφελος μόνο όταν βρίσκονται σε στενή και άμεση σύνδεση με το μαζικό κίνημα». Το ίδιο διατύπωνε και ο μπαρμπα Μαρξ λέγοντας ότι δεν φτάνει να πάει η ιδέα προς το πραγματικό, πρέπει και το πραγματικό να πάει προς την ιδέα. 

Η ένοπλη πάλη –ισχυρίζονται κάποιοι σύντροφοι- όταν δεν υπάρχουν επαναστατικές καταστάσεις είναι ξένη και εχθρική με την αριστερά. Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με έλλειψη μαρξιστικής – λενινιστικής κατάρτισης αλλά δηλώσεις υποταγής στην αστική νομιμότητα. Πουθενά στην μαρξιστική – λενινιστική θεωρία δεν βλέπουμε ότι από θέση αρχής πρέπει να καταδικάσουμε την ατομική τρομοκρατία. (Είναι άλλο πράγμα το να μην την αποδεχόμαστε).
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 21 σχόλια

Ανώνυμος
20 Ιανουαρίου 2014 στις 11:01 μ.μ.

Όοοολοι κατά της τρομοκρατίας. Φύκια για μεταξωτές κορδέλες! Να, κοίτα ο Ξηρός! Για να μη δούμε το λογαριασμό της ΔΕΗ και μας έρθει κόλπος. Ο Ολάντ πήδηξε τόσες! Κι ο Σαμαράς τα εργασιακά δικαιώματα (αργίες, ωράρια, αποζημιώσεις...). Να, μίλησε ο Πάγκαλος! Μίλησε, έκλασε.. οτιδήποτε για να γελάσουμε, να μη νιώσουμε για λίγο τις νέες μειώσεις. Θα μιλήσουμε για μόδα! Κι ας είμαστε υποψήφιοι άστεγοι. Ο Τσίπρας είναι άθεος! Κι η ανεργία στο ΘΕΟ. Δεν τρέμω γιατί φοβάμαι την τρομοκρατία, τρέμω από το κρύο κι από θυμό...

Ανώνυμος
20 Ιανουαρίου 2014 στις 11:31 μ.μ.

κιομως ειναι απο θεση αρχης
http://www.scribd.com/doc/154572557/%CE%9B%CE%AD%CE%BD%CE%B9%CE%BD-%CE%A1%CF%8C%CE%B6%CE%B1-%CE%9B%CE%BF%CF%8D%CE%BE%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%BA-%CE%9B%CE%AD%CE%BF%CE%BD-%CE%A4%CF%81%CF%8C%CF%84%CF%83%CE%BA%CE%B9-%CE%93%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CE%BA%CE%B4-%CE%9A%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B6%CE%AE

http://erodotos.wordpress.com/2014/01/20/

20 Ιανουαρίου 2014 στις 11:55 μ.μ.

Μάλιστα.
Δηλαδή δεν υπάρχουν -δεν ύπηρξαν ποτέ κατά τον αρθρογράφο- κέντρα που συντονίζουν και υποδαυλίζουν προβοκατόρικες δράσεις όπως εμπρησμούς και καταστροφές, εκτός φυσικά από την φαντασία του ΚΚΕ, που αυτά τα λέει επειδή είναι "συστημικό" και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.
Σε αυτήν την περίπτωση θα είχε ένα ενδιαφέρον να μάθουμε την άποψη του Γ.Γ. σε σχέση με τον εμπρησμό της Μαρφίν για παράδειγμα.
Ήταν δηλαδή ή όχι προβοκατόρικη ενέργεια;

Τι σημαίνει πως είναι "άλλο πράγμα να μην την αποδεχόμαστε" (την ατομική τρομοκρατία);
Γιατι δεν αποδεχόμαστε δηλαδή;
Εάν κάνει καλό στο επαναστατικό κίνημα, κακώς όχι απλά δεν την αποχοδεμάστε, αλλά κάκκιστα δεν έχουμε προσχωρήσει σε αυτήν.
Εάν πάλι κάνει κακό, τότε τι πάει να πει "δεν την καταδικάζουμε";
Δηλαδή "δεν καταδικάζουμε" (πολιτικά) ενέργειες οι οποίες πιστεύουμε ΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ;
Τι να κάνουμε δηλαδή; Να τις χειροκροτήσουμε τις ενέργειες που οι ίδιοι ομολογούμε πως είναι επιζήμιες;
Για ποιό λόγο, και με ποια σκοπιμότητα;

Και κάτι τελευταίο, που δεν αναφέρεται στην περίπτωση της 17Ν καθώς λόγω των συλλήψεων υπάρχουν κάποια στοιχεία για να βγάλουμε συμπεράσματα.
Με δεδομένη την εμπλοκή των κάθε λογής υπηρεσιών σε τέτοιες υποθέσεις (πρόχειρα μου έρχονται η δεύτερη 17Ν της ΚΥΠ του Μητσοτάκη, ή η υπόθεση Κρυστάλη, υποθέσεις αποδεδειγμένης εμπλοκής υπηρεσιών δηλαδή).
Με επίσης δεδομένη την φύση τέτοιων εγχειρημάτων που υπαγορεύει άκρα μυστικότητα γύρω από αυτά.
-Από στο καλό μπορούμε να μιλήσουμε με σιγουριά για το ποιός είναι κάθε φορά ο "ατομικός τρομοκράτης" και ποιός ο προβοκάτορας;
Και αν δεν μπορούμε να το πούμε με σιγουριά, τότε ποιός είναι αυτός που σπέρνει την σύγχυση βάζοντας πατενταρισμένους χαφιέδες στο ίδιο αγωνιστικό κάδρο, με έστω ιδεολογικά ανεπαρκείς παρορμητικούς αριστεριστές;
Και ποια από τις δύο συγχύσεις προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά στο κίνημα;
Αυτή που μπορεί να κάψει μαζί με τα ξερά και κάποιο χλωρό αλλά τραβάει μια ξεκάθαρη διαχωριστική γραμμή, ή αυτή που βάζει από το παράθυρο και τους κανονικούς προβοκάτορες εντός του κινήματος, και μάλιστα με την ηρωική αίγλη του ένοπλου αγωνιστή;
Υ.Γ.
Πράγματι υπάρχει προβοκάτσια με την φωτό της Αλέκας. Ο κάτω τίτλος (ο εκτός εισαγωγικών) δεν είναι δικός της και μάλλον δεν θα έπρεπε να περιλαμβάνεται στην φωτό.
Εκτός εάν υπάρχει κάποια πρεμούρα να βγει συστημικό το ΚΚΕ και αντισυστημικός ο ...ΣΥΡΙΖΑ (αυτό είναι το νόημα της φωτό που παρατίθεται), οπότε η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά, και κάθε προσπάθεια σοβαρής συζήτησης σε ένα πολύ σοβαρό ζήτημα, όπως αυτό της ένοπλης πάλης, καθίσταται μάταιη.

21 Ιανουαρίου 2014 στις 12:02 π.μ.

Στην κατακλείδα του κειμένου υπάρχει η αποστροφή " Πουθενά στην μαρξιστική – λενινιστική θεωρία δεν βλέπουμε ότι από θέση αρχής πρέπει να καταδικάσουμε την ατομική τρομοκρατία. "

Ενημερωτικά (και πάρα πολύ πρόχειρα) λοιπόν:
Λένιν - Ρόζα Λούξεμπουργκ - Λέον Τρότσκι - Για την ατομική τρομοκρατία, τη βία και την επανάσταση (εκδ. Κοροντζή)
http://www.scribd.com/doc/154572557/%CE%9B%CE%AD%CE%BD%CE%B9%CE%BD-%CE%A1%CF%8C%CE%B6%CE%B1-%CE%9B%CE%BF%CF%8D%CE%BE%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%BA-%CE%9B%CE%AD%CE%BF%CE%BD-%CE%A4%CF%81%CF%8C%CF%84%CF%83%CE%BA%CE%B9-%CE%93%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CE%BA%CE%B4-%CE%9A%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B6%CE%AE

Τσε Γκουε Βάρα για την ατομική τρομοκρατία
http://guevaristas.net/2014/01/10/che-guevara-thought-against-terrorism/

Οι Μαρξ, Ένγκελς, Λένιν, Τσε Γκεβάρα για την ατομική τρομοκρατία
http://erodotos.wordpress.com/2014/01/20/marx-engels-lenin-tromokratia/

Για μην λέμε και ότι νάναι...

Ανώνυμος
21 Ιανουαρίου 2014 στις 12:33 π.μ.

ενα εξαιρετικο σχολιο...

Dimitris Grapsas
H κυβερνητική προπαγάνδα δε προωθεί μόνο τη τρομολαγνεία και το φόβο. Προσπαθεί να διαμορφώσει μια μάζα εξαθλιωμένων που θα γοητεύεται από τη φετιχοποιημένη βια και δε θα συνδέει την οργή της με τη τακτική, το σχέδιο, τον ορθό λόγο. Που θα αναθέτει, γιατί θα νιώθει ανήμπορη.

Όσο οι καταπιεσμένοι θα γοητεύονται από μαλακίες τύπου "όταν γυρίσω θα σας γαμήσω", τόσο η εξουσία θα μπορεί να χαμογελά.

21 Ιανουαρίου 2014 στις 12:46 π.μ.

1) δεν είμαι ΚΚΕ

ΓΓ στα λόγια υπερασπίζεσαι την λενινιστική θεωρία όμως στην ουσία την διαστρεβλώνεις. Αποκρύπτεις ότι ο Λένιν είχε γράψει δεκάδες φορές ότι η ατομική τρομοκρατία κάνει κακό στο εργατικό κίνημα και ότι το σοσιαλδημοκρατικό κίνημα της Ρωσίας όφειλε να ξεκόψει από τις πρακτικές που κληροδότησαν οι ναροντβόλτσι και τα λοιπά μικροαστικά ρεύματα. Ξεχνάς επιλεκτικά ότι παρόλο που ο Λένιν σέβονταν τους ατομικούς τρομοκράτες, κριτίκαρε τις πρακτικές τους.

Τέλος, για να μην μιλάμε μόνο για το παρελθόν, θέλω σε ρωτήσεω κάτι για το παρόν. Εγώ δεν πιστεύω ότι ο Ξηρός είναι πράκτορας -δεν μιλάω για πράγματα που δε ξέρω.
Αλλά εσύ πιστεύεις στα σοβαρά ότι τους "ξέφυγε"; Δηλαδή η αντιτρομοκρατική δεν τον παρακολουθούσε;

Ή μήπως θέλουν να στήσουν το σκηνικό των δύο άκρων αλά Ιταλία, μήπως θέλουν να δημιουργήσουν πόλωση επειδή έρχεται εκλογική ήττα;

Και τέλος μήπως είναι καθήκον των κομμουνιστών να διεξάγουν την ιδεολογική μάχη ενάντια στην ατομική τρομοκρατία; Ή μήπως θεωρείς ότι τις οργανώσεις της ατομικής τρομοκρατίας δεν τις ακουμπάμε; Κάποιοι έιναι υπεράνω πολιτικής κριτικής;

Ανώνυμος
21 Ιανουαρίου 2014 στις 10:02 π.μ.

"Δεν είμαστε οπαδοί της βίας..." Τάδε έφη Χ.Ξηρός.

Ρεφορμιστής και ο Ξηρός...

ΥΓ: Επειδή έχω το "βίτσιο" να κρίνω τα πράγματα εκ του αποτελέσματος (και όχι δογματικά-αξιωματικά), μπορεί να μου θυμίσει κάποιος ένα θετικό αποτελέσμα υπέρ του λαού από την ατομική τρομοκρατία;

ΥΓ2: Από ό,τι βλέπω γύρω μου, η ατομική τροκρατία (απ'όποιον φορέα κι αν εκπορεύεται) και η τρομοϋστερία που τη συνοδεύει μάλλον συντηρητικοποιεί τις μάζες, παρά τις ριζοσπαστικοποιεί. Και επειδή θεωρώ ότι το πιο σημαντικό και καθοριστικό "όπλο" των εργαζομένων στον ταξικό πόλεμο είναι η μαζικότητα, δεν μπορώ παρά να αντιταχθώ στους ασκούντες ατομική τρομοκρατία.

Ανώνυμος
21 Ιανουαρίου 2014 στις 10:37 π.μ.

πολύ καλημέρα.

από το κείμενο καταδίκης των κατα καιρούς θέσεων του ΚΚΕ προκύπτουν κάποια ερωτήματα που τα έθεσαν μεγάλοι και αληθινοί επαναστάτες και όχι άνθρωποι των κέντρων του εξωτερικού και του εσωτερικού όπως ο Ξηρός:

μαζική επαναστατική πολιτική πάλη με στόχο την απαλλοτρίωση των απαλλοτριωτών με ΚΑΘΕ μορφή πάλης ή 3 πεφωτισμένοι που καίνε τα πάντα και ποντάρουν στο θυμικό?

κίνημα με βάση το αυθόρμητο ή κίνημα με βάση το συνειδητό?

σύγκρουση με τους εκμεταλλευτές αυτούς καθαυτούς στο τόπο δουλιάς ή ξύλο και βρισιές σε πολιτικούς και συνδικαλιστές όπως έκαναν οι εθνικοσοσιαλιστές το 1930?

καταδίκη μιας ταξικής πολιτικής που καταστρέφει την εργατική τάξη ή καταδίκη αυτών που την εφαρμόζουν και εναλλαγή τους με την ατομική ελευθερεία που προτάσσει μια κοινωνία κατα βάση ατομικιστική?

ανατροπή των καπιταλιστών και λύση της κρίσης με μια σοσιαλιστική διέξοδο ή φωτιά παντού,μικροαστική αγανάκτηση για να μείνει ο καπιταλισμός στη θέση του?

ο λαός που έχει συνειδητοποιήσει τη δύναμη του ή μια κλίκα που καθοδηγεί πρόβατα που θα ξεσηκωθούν ξαφνικά χωρίς ιδεολογική και συνδικαλιστική πάλη από τα πριν?


εν τέλει αν είσαι με την ατομική τρομοκρατία δεν είσαι με το λαϊκό κίνημα αλλά με την καταστολή και την τρομοκρατησή του. για να σηκωθεί ξανά το αντάρτικο τουφέκι πρέπει απτα πριν να προετοιμάζεις υπομονετικά και επίμονα με τη στρατηγική σου το λαό και πριν από όλα την εργατική τάξη γιατί είναι η μόνη επαναστατική να παλέψει ενάντια στα αφεντικά για την ζωή που του ανήκει.για τον πλούτο που παράγει και του ανήκει.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΙΓΟ ΛΕΝΙΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. η ταξική πάλη έχει τρια ρημάδια επίπεδα.αν παραλείπεις έστω και το ένα κατρακυλάς στον μικροαστισμό.

"ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΧΜΕΡ"

21 Ιανουαρίου 2014 στις 11:56 π.μ.

ΚΚΕ και ο ...Γιωτόπουλος;!
http://www.koutipandoras.gr/article/104641/giotopoylos-giati-parakoloythoysan-ton-tzortzato-stis-adeies-toy-kai-ohi-ton-xiro

21 Ιανουαρίου 2014 στις 12:58 μ.μ.

Εν τω μεταξύ με τις απόψεις του Γιώργη περί «επαναστατική βίας» φαίνεται να διαφωνεί μεταξύ άλλων και η ...17Ν!
Αφού ακόμη και αυτή δεν τοποθετεί άκριτα όλες τις ενέργειες βίας ως «επαναστατικές»

«...Η χρήση βίας ενάντια σε έναν αντικαπιταλιστικό στόχο δε σημαίνει αυτόματα και πολιτικά αντικαπιταλιστική άρα επαναστατική ενέργεια, για τον απλό λόγο ότι δεν βρισκόμαστε σε μια φάση γενικευμένης χρήσης της λαϊκής βίας και γενικής επίθεσης από την εργατική τάξη και τους συμμάχους της ενάντια στο καθεστώς...»

24/6/1981
Προκύρηξη-κριτική για τους εμπρησμούς πολυκαταστημάτων.

Ανώνυμος
21 Ιανουαρίου 2014 στις 3:01 μ.μ.

@TRASHΕσείς εκεί στο ΚΚΕ εχετε το προσωπείο του επαναστάτη ενω στην πραγματικότητα είστε άλλο ένα αστικό αποκομμα του κυρίαρχου συστηματος εξουσίας. Γιατί φωνάζετε ''ΕΑΜ ΕΛΑΣ ΕΠΟΝ ο δρόμος των λαών'', εφόσον σπεύδετε να καταδικάσετε κάθε εξεγερσιακή ενέργεια? Πώς θα γίνει δηλαδή η επανάσταση? Με ειρηνικές πορείες? Ε? Απαντηστε. Ο Βελουχιώτης και οι άλλοι ήρωες με ειρηνικές προθέσεις πήγαν στα βουνα?

Επίσης , λέτε συνεχώς πως δεν είναι ακόμα η ώρα. Τώρα που οι άνθρωποι ψάχνουν στους κάδους, η ανεργία είναι σχεδόν 40 τοις εκατό και στους νέους πάνω από 80 τοις εκατό εσείς τι λέτε? Είναι η ώρα ή όχι? Και ποσο πάνσοφοι είστε εσείς που ξέρετε το ΠΟΤΕ είναι η ώρα?

Επίσης, αποδείξτε αυτά που λέτε περι μυστικών υπηρεσιών κλπ. Και μην μου λέτε για τον Γιωτόπουλο και τον Τζωρτζάτο γιατι τα μυαλά τους έχουνε γίνει κομπόστα τόσα χρόνια μέσα στα ειδικά κελιά απομόνωσης.

Δεν ξέρετε τίποτα συγκεκριμένο και μιλάτε συνεχώς για προβοκάτσιες. Σύμφωνα με τη δική σας λογική, ποτέ κανείς άνθρωπος δεν εξεγείρεται. Όλοι είναι υπόδουλοι και σκύβουν το κεφάλι και όποιος πετάξει έστω και 1 πέτρα είναι προβοκάτορας. Αλλα φυσικά ΜΟΝΟ όποιος είναι με το ΚΚΕ είναι πεφωτισμένος , μάγκας , τσίφτης και ξέρει τι παίζει.

Ε, όχι ρε! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΑΣ. ΕΥΤΥΧΩΣ.

Ανώνυμος
21 Ιανουαρίου 2014 στις 3:52 μ.μ.

"Πουθενά στην μαρξιστική – λενινιστική θεωρία δεν βλέπουμε ότι από θέση αρχής πρέπει να καταδικάσουμε την ατομική τρομοκρατία. (Είναι άλλο πράγμα το να μην την αποδεχόμαστε)."
Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΘΟΛΟΥΡΑ του αρθρογράφου.
Κακώς ο Λένιν δεν συμπεριέλαβε πουθενά στα κείμενά του, ούτε ως παραπομπή, την ένοπλη δράση του λαϊκού ήρωα Νταβέλη......Πολύ κακώς που το νεοσύστατο τότε ΚΚΕ δεν πήρε θέση το 1925 για τη δολοφονία του Γιαγκούλα....
Αν είχαν γίνει αυτά, ίσως να γλυτώναμε από τέτοια άρθρα. Ακου επαναστάτης ο Ξηρός.....

21 Ιανουαρίου 2014 στις 6:42 μ.μ.

@Ανώνυμος
Ουγκαγκαμπούγκου!

Γιατί αφήνει το μπλογκ χρυσαυγίτες να σχολιάζουν;

Ανώνυμος
21 Ιανουαρίου 2014 στις 7:03 μ.μ.

Διαβάζω τα σχόλια των υπερασπιστών του κειμένου του ΓΓ και έχω μείνει άφωνος. Είναι δυνατόν άνθρωποι οι οποίοι εννοείται, μιλούν από "αυτή την ρημάδα την αριστερά" και να γίνονται αγωγοί των προβοκατόρικων και μυστικών υπηρεσιών? Είναι δυνατόν να αποδέχονται "μορφές δράσης" που από τον καιρό του Μάρξ έχουν καταγγελθεί και αποδειχθεί προβοκατόρικες? Για ποιές "επαναστάσεις" και για ποιές "εξεγέρσεις" μιλάτε ρε καλόπαιδα? Τι δουλειά έχουν τα μαζικά κινήματα του ΕΑΜ-ΕΛΛΑΣ ΕΠΟΝ, με το 80 % του ελληνικού λαού να παλεύει ενεργά από τις γραμμές τους με την προβοκατόρικη εγκληματική δολοφονία ενός προσώπου από "οργανώσεις" τύπου μαφίας? Τί δουλειά έχει η ένοπλη μαζική και λαική πάλη όπως των μπολσεβίκων, ή του Τσε που ηγήθηκε ενός λαικού στρατού εκατοντάδων χιλιάδων εργαζομένων, με τον Κρυστάλλη πράκτορα της ΕΥΠ και όλα τα φασιστικά παρακλάδια που συνδέονται σαν πρωτοξάδελφα μεταξύ τους? Και ο Μαρξ και Ενγκελς και ο Λένιν και ο Τσέ έχουν από πολύ παλιά ξεμπερδέψει με τους παρακρατικούς μηχανισμούς του αστικού κράτους, απέδειξαν τι ρόλο παίζουν και ποιόν εξυπηρετούν. Το εργατικό και λαικό κίνημα θέλουν να κτυπήσουν και αντικειμενικά το ίδιο κάνετε και εσείς (θέλω να πιστεύω ασυνείδητα) και ρίχνετε νερό στο μύλο του κρατικού αυταρχισμού, με τους νέους τρομονόμους, που όπου νάναι θα σκάσουν μύτη. Τουλάχιστον ο πολύς κόσμος (προβοκάτορες και ότι τον απέδρασαν τον Ξηρό) έλεγε αυτές τις μέρες. Η πείρα πλέον μετά από τόσα χρόνια τρομοκρατίας αρχίζει και ψυχανεμίζει τον κόσμο. Εσείς το βιολί σας. Και εσύ ανώνυμε 3.01 να αφήσεις το κκε και τους προβοκατόρικους συνειρμούς με στιγμές της εθνικής και λαικής αντίστασης που εσύ σίγουρα ήσουν απών. Μαν.

Ανώνυμος
21 Ιανουαρίου 2014 στις 7:43 μ.μ.

"Πουθενά στην μαρξιστική-λενινιστική θεωρία, δεν βλέπουμε ότι από θέση αρχής πρέπει να καταδικάσουμε την ατομική τρομοκρατία (Είναι άλλο πράγμα το να μην την αποδεχόμαστε).

"Ενγκελς προς τον Ισπανό Ιγγλέσιους σχετικά με την τρομοκρατία." "Τούτη η παθιασμένη πυρετώδης φούρια, τού το πυροτέχνημα των δολοφονιών, που δεν έχουν κανένα νόημα και αν το καλοκοιτάξεις είναι πληρωμένες και μονταρισμένες από την αστυνομία, δεν μπορεί να μην ανοίξει τα μάτια ακόμα και του αστισμού, για τον αληθινό χαρακτήρα αυτής της προπαγάνδας των φρενοβλαβών και βαλτών πρακτόρων" Αυτό που κατά τον Ενγκελς ήταν φανερό πριν από 140 χρόνια, κάποιοι σήμερα το ονομάζουν "επανάσταση"?
Μάρξ και Ενγκελς για την υπόθεση Νετσάγιεφ."Αν αναλογισθεί κανείς σε ποιά στιγμή (τώρα ακριβώς που όλα τα σκυλιά έχουν ξαμοληθεί καταπάνω στην Διεθνή), οι άνθρωποι αυτοί οργανώνουν την συνωμοσία τους, τότε δεν μπορεί να μην περάσει από το μυαλό του, πως οι κύριοι της διεθνούς αστυνομίας έχουν βάλει το χέρι τους στην υπόθεση. Κι αυτό πράγματι συμβαίνει. Κι ο Νετσάγιεφ, είτε είναι πράκτορας των Ρώσων, είτε οπωσδήποτε έδρασε ως τέτοιος." το 1871 απεδείχθη ότι ο Νετσάγιεφ ήταν πράκτορας της Οχράνας(μυστικής υπηρεσίας του Τσάρου), που σε "επαναστατικότητα" ξεπερνούσε τους ξηρούς. Μαν

Ανώνυμος
21 Ιανουαρίου 2014 στις 7:53 μ.μ.

Ο Λένιν αποκαλούμε την ατομική τρομοκρατία, τυχοδιωκτισμό. "Να καλείς σε μια τέτοια τρομοκρατία, όπως είναι η διοργάνωση αποπειρών δολοφονίας ενάντια σε υπουργούς, από μεμονωμένα άτομα και από άγνωστους μεταξύ τους ομίλους, την στιγμή που οι επαναστάτες δεν ΄χουν αρκετές δυνάμεις και μέσα, για την καθοδήγηση της μάζας, που ήδη ξεσηκώνεται, σημαίνει ότι όχι μόνο διακόπτεις μ αυτόν τον τρόπο την δουλειά στις μάζες, αλλά και προκαλείς άμεσα την αποδιοργάνωση αυτής της δουλειάς. Το συνέδριο αποκρούει κατηγορηματικά την τρομοκρατία, δηλαδή το σύστημα των πολιτικών εκτελέσεων μεμονωμένων προσώπων, σαν μέθοδο πολιτικής πάλης τελείως ακατάλληλη, γιατί καλλιεργεί στους επαναστάτες και στον πληθυσμό γενικά, τις πιο στραβές αντιλήψεις για τα καθήκοντα και το μεθόδους πάλης ενάντια στην απολυταρχία. Μόνο το μαζικό κίνημα, μπορεί να θεωρηθεί σαν πραγματική πολιτική πάλη." Απαντα τόμος 40.
Το να λέει κάποιος ότι ποτέ ο μ-λ δεν έχει καταδικάσει στην ατομική τρομοκρατία, είναι χυδαίο ψέμμα, ή δεν έχει ανοίξει στην ζωή του Μαρξ-Λένιν. Μαν

Ανώνυμος
22 Ιανουαρίου 2014 στις 9:18 π.μ.

@TRASHΤι έγινε τρας? Δεν έχεις επιχειρήματα γιαυτό απαντάς σαν παιδάκι της 3ης δημοτικού?

Όποιος δεν συμφωνεί μαζί σου είναι χρυσαυγίτης?

22 Ιανουαρίου 2014 στις 1:54 μ.μ.

@Ανώνυμος
Όποιος παπαγαλίζει χρυσαυγίτικα τσιτάτα είναι χρυσαυγίτης.
Σιγά μην κάνω διάλογο με κάποιον που όχι μόνο δεν απαντάει σε ούτε ένα(αρ.1) από τα ζητήματα που έβαλα, αλλά δεν έχει καν το θάρρος να ντύσει τους γρυλισμούς του, όχι με μια πολιτική θέση (η δική μου είναι ξεκάθαρη), αλλά με ένα έστω ψευδώνυμο.

Δεν θα κάνω διάλογο μαζί σου. και φυσικά δεν θα μπω στον κόπο να απαντήσω σε άναρθερες κραυγές.

Τα ερωτήματα που έβαλα είναι πολύ συγκεκριμένα. Επ'αυτών κάυι;

Στρας
22 Ιανουαρίου 2014 στις 3:41 μ.μ.

Όλα τα λεφτά στον trash. Τι του δώσατε και ήπιε; Μεγάλα κέφια. Κεντάει!
Κι εγώ που νόμιζα μετά από τόσες μέρες απραξίας ότι είχε περάσει στην παρανομία.Κρίμα!

ΥΓ. Προς τους ανώνυμους: Βάλτε ψευδώνυμα για να μπορεί να σας λέει φασίστες ονομαστικά. Έτσι δεν το φχαριστιέται!

Ανώνυμος
23 Ιανουαρίου 2014 στις 4:30 π.μ.

Δεν ηταν μονο νεολαιιστικη εξεγερση ο Δεκεμβρης.
Και πολλοι μεγαλοι υπηρχαν.
Θυμαμαι αρκετους σε λαικες συνελευσεις

26 Ιανουαρίου 2014 στις 10:13 μ.μ.

Με αφορμή τα παρεπόμενα μιας απόδρασης και ενός βιντεομηνύματος

Με αφορμή την απόδραση και κυρίως τις προτροπές του Χ.Ξηρού μέσω ενός σύντομου βιντεοδιαγγέλματος για την κλιμάκωση του αντάρτικου πόλης, παρακολουθούμε δεξιά και αριστερά ένα ανεκδιήγητο θέατρο του παραλόγου. “Ποιος ωφελείται;” Πολλοί εξ αριστερών διερωτούνται για ακόμα μια φορά. “Ποιόν … Continue reading →http:// wp.me/pryYN-1v3

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger