Home » , , » Α. Τσίπρας: Δεν υπογράφουμε μνημόνια Ψάξτε αλλού για συνενόχους στο έγκλημα (Βίντεο)

Α. Τσίπρας: Δεν υπογράφουμε μνημόνια Ψάξτε αλλού για συνενόχους στο έγκλημα (Βίντεο)

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014 | 8:44 μ.μ.

Ολόκληρη την ομιλία που έκανε ο Α. Τσίπρας στην κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος του μπορείτε να την διαβάσετε εδώ.

Εμείς παραθέτουμε σε βίντεο το πώς την παρουσίασε το δελτίο ειδήσεων του Alpha και η εκπομπή του Ευαγγελάτου.

Ανάμεσα στα άλλα ο πρόεδρος του Σύριζα αναφερόμενος στις συζητήσεις και δημοσιεύματα που γίνονται σχετικά με το ενδεχόμενο να κληθεί ο ίδιος από την A. Μέρκελ ή την τρόικα, να υπογράψει προεκλογικά τη συνέχιση της εφαρμογής του μνημονίου, ο Αλ. Τσίπρας είπε: «Αν και δεν υποτιμώ τη νοημοσύνη της Γερμανίδας καγκελαρίου ώστε να πιστεύω ότι θα πράξει τέτοια ανοησία, οφείλω εντούτοις να δώσω μια καθαρή απάντηση, σε όσους νομίζουν ότι με τέτοιου είδους δημοσιεύματα δημιουργούν διλήμματα. Αν τολμήσουν να ζητήσουν την υπογραφή μας στα μνημόνιά τους, θα πάρουν την απάντηση που πήραν και την προηγούμενη φορά. Ψάξτε αλλού για συνενόχους στο έγκλημα. Εμείς δεσμευόμαστε, υποχρεωνόμαστε και χρωστάμε μόνο στον ελληνικό λαό, σε κανέναν άλλον».

Απ’ την πλευρά του ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας σχετικά με τις σημερινές ομιλίες των Α. Σαμαρά και Αλ. Τσίπρα δήλωσε: «Οι ομιλίες του κ. Σαμαρά στο Στρασβούργο και του κ. Τσίπρα στην κοινοβουλευτική ομάδα, εκπέμπουν την αγωνία για το ποιος θα γίνει ο εκλεκτός της ΕΕ και του κεφαλαίου, για να διαχειριστεί τον «πάτο» της κρίσης και την αναιμική πορεία ανάκαμψης που πιθανόν ακολουθήσει. Και η ΝΔ και ο ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκουν να συσκοτίσουν το πραγματικό πρόβλημα, που δεν είναι άλλο από το γεγονός ότι το όποιο πρωτογενές πλεόνασμα και τα όποια ψίχουλα για εξαθλιωμένους συνανθρώπους μας ακολουθήσουν, στηρίζονται στην κατεδάφιση των λαϊκών δικαιωμάτων την περίοδο της κρίσης, καθώς και σε μια πορεία νέων θυσιών για το λαό χωρίς ημερομηνία λήξης».

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 12 σχόλια

Ανώνυμος
16 Ιανουαρίου 2014 στις 5:38 μ.μ.

δεν χρειαζεται να υπογραψει κανεις καινουργιο μνημονιο ουτε ο σαμαρας ουτε ο τσιπρας απο 1 γεναρη ολες η χωρες ειναι σε διαρκες μνημονιο βαση τον στρατηγικον επιλογον της Ε.Ε και του ελληνικου καπιταλισμου. ανθρακες λοιπον οι απειλες τσιπρα

Ανώνυμος
16 Ιανουαρίου 2014 στις 10:07 μ.μ.

5:38
Αφού δεν χρειάζεται νέο μνημόνιο,κατά την αποψή σου,να παραμείνει ο Σαμαράς στην κυβέρνηση.
Αυτός είναι ο πόθος σου και δεν χρειάζεται να τον κρύβεις.Πέστο καθαρά.Σαμαράς και ξερό ψωμί.
Που να μπλέκουμε τώρα με τους βρωμοσυριζέους και τα κονσερβοκούτια τους.
Καινούριο μνημόνιο θα έχουμε,αλλά το κκε δεν το ενδιαφέρει αφού θα τα λύσει όλα στη Δευτέρα Παρουσία.
Σας πειράζει που βρίσκεται Ελληνας πολιτικός να λέει αυτά που λέει όλος ο λαός.
Θα σας περάσει.

Ανώνυμος
16 Ιανουαρίου 2014 στις 11:51 μ.μ.

ολες οι χωρες απο την αρχη του χρονου ειναι σε διαρκη επιτηρηση. ο ποθος μου ειναι η εργατικη ταξη να παρει την εξουσια στα χερια της. δευτερα παρουσια ειναι οι αυταπατες για ανθρωπινο καπιταλισμο. εδω θα ειμαστε ολοι οταν θα διαλυονται οι αυταπατες. αλλωστε η κυπρος δεν ειναι μακρια

Ανώνυμος
17 Ιανουαρίου 2014 στις 9:28 π.μ.

@Ανώνυμος 10.07
Αφήστε την καραμελίτσα για την δευτέρα παρουσία. Αυτή την στιγμή οι εργαζόμενοι της COCA-COLA, είναι σε απεργία εδώ και 4 μήνες, ενάντια στις απολύσεις. Εσείς που είσαστε? Η είναι κι αυτό της "δευτέρας παρουσίας" και δεν ασχολείστε? Την κυριακή 19/1 έχουν απεργία οι εργαζόμενοι στο εμπόριο, κόντρα στην κατάργηση της κυριακής αργίας. Εσείς θα ήσαστε ή είναι και αυτό της "δευτέρας παρουσίας"? Σε κάποιον αγώνα από αυτούς που γίνονται αυτό το διάστημα γιατί δεν είστε πουθενά? Μήπως όλοι αυτοί οι αγώνες είναι για την "δευτέρα παρουσία"? Δεν αφήνετε το δούλεμα.
Απάντησέ μου είστε με την ΕΕ των μονοπωλίων ή όχι? Εδώ έφτασε ό ΣΕΒ να αντιγράφει τις ομιλίες σας. Ακουσες τι είπε προχτές Ο Δασκαλόπουλος του ΣΕΒ? Αν δεν έβλεπα ότι είναι αυτός, θα νόμιζα ότι μιλάει ο ΣΥΡΙΖΑ. Θα ψηφίσετε υπέρ της στρούγκας της ΕΕ των μονοπωλίων και θα μας το παίζετε και "επαναστάτες? Θα εφαρμόσετε τα ίδια μέτρα γιατί τα αποδέχεστε αφού αποδέχεστε και την ΕΕ και μας κάνεις και μάθημα "επανάστασης"? Το μάθημα αυτό περιλαμβάνει και τον "καλό Ομπάμα"? και τον "καλό και ούριο άνεμο του Ολάντ"? "το καλό σχέδιο Μάρσαλ? Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί. Μαν.

Ανώνυμος
17 Ιανουαρίου 2014 στις 3:13 μ.μ.

10.07 δεν τους ενδιαφερουνε οι αγωνες που γινονται απο την εργατικη ταξη το μονο τους προβλημα ειναι πως θα βγουνε κυβερνηση για να σωθη ο καπιτα λισμος απο την κριση του και πως θα χτυπηθη το ΚΚΕ που ειναι το μονο στηριγμα του εργατη

Ανώνυμος
17 Ιανουαρίου 2014 στις 6:12 μ.μ.

Φαντάζομαι ότι επειδή πονάτε τους αγώνες της εργατικής τάξης, συντάσσεσθε παντού και πάντα στα πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια σωματεία με τις πλειοψηφίες των Ν,Δ, και ΠΑΣΣΟΚ, πουλήσατε τη δημόσια συχνότητα του 902 σε ιδιωτική ''πρωτοβουλία'', ξεπουλήσατε στη Βάρκιζα,και επιτίθεσθε με εμπάθεια και χωρίς ίχνος πολιτικής πρότασης , εκτός από '''μπλα, μπλα, μπλα΄΄ στους λοιπούς της Αριστεράς , (ο καλός ο μύλος όλους τους αλέθει,) , αποκρύπτετε επιμελώς εδώ και 20 και χρόνια , όλα τα στοιχεία του προυπολογισμου και ισολογισμού σας. δεν είσαστε πουθενά στους αγώνες , αν δεν ελέγχετε τους μαζωμένους αγωνιζόμενους της ''εργατικής τάξης'' να 'ουμε.
Αλλά ξέχασα είναι ''συνδικαλιά''.αυτό. . Σας πήρανε χαμπάρι ώς και οι παλιοί , έντιμοι παππούδες του ΚΚΕ , που δώσανε τη ζωή τους ολάκαιρη γι 'αυτό.. Εν τω μεταξύ δημοσιεύσετε τί σας απΆντησε το Πορτογαλέζικο ΚΚΕ καθώς και το καμποτζιανό , στη ''κριτική '' σας , κι ίσαμε να καταλάβετε τα θερινά ανάκτορα , ενημερώστε όσους επιβιώσουν εν τω μεταξύ πού βρίσκονται τα λεφτά για την εκπαίδευση κάθε Σαββατοκύριακο των επαγγελματικών στελεχιών , και τις μετακινήσεις τους ανα την επικράτεια.



Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Μια παλιά κνίτισσα Σ.Π.

Ανώνυμος
17 Ιανουαρίου 2014 στις 9:56 μ.μ.

6.12 το ποιος εγινε το νεο ΠΑΣΟΚ φαινεται ξεκαθαρα δεν χρειαζεται σχολια. το σταθμο τον πουλησαμε για να δωσουμε τα χρεη που υπηρχαν. την ΒΑΡΚΙΖΑ την αφιερωνω στην θεωρια των σταδιων και τους ιδεολογικους σας προγονους.σε αγωνες για εναλαγη κυβερνησεων εχης δικιο δεν ειμαστε. το πορτογαλικο δεν υπεγραψε στην πρωτοβουλια και σκοπευει να μπη σε κυβερνηση. η ιδεολογικη παλη συνεχιζεται θα παθουνε και θα μαθουνε εδω ειμαστε. ΤΑ ΣΤΕΡΝΑ ΤΙΜΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ

Ανώνυμος
17 Ιανουαρίου 2014 στις 10:17 μ.μ.

6.12 απολογισμος για τα οικονομικα και για ολα γινεται στα συνεδρια του κομματος και πουθενα αλλου. για της αυταπατες που ειχανε καλιεργηθη στους παππουδες που επικαλεισαι τα χρονια που κανατε εσεις κουμαντο με την θεωρια των σταδιων ειναι λογικο να παρασυρθηκαν. σε καμμια περιπτωση ομως δεν θα μας παρασυρεται στην αβυσο με την παγιδα να τους ξαναπαρουμε πισω εδω θα ειμαστε οι αυταπατες θα καταρευσουν και οποιος καταλαβει καταλαβε

Ανώνυμος
18 Ιανουαρίου 2014 στις 10:29 π.μ.

@ανώνυμος 6.12
Θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω για το "παλιά κνίτισσα". Γιατί αν ήσουν "παλιά κνίτισσα" θα 'ηξερες ποιοί συντάσσονται με τα την ΠΑΣΚΕ- ΔΑΚΕ στα σωματεία. Για να σου φρεσκάρω λίγο την μνήμη. Απεργία 6/11/2013. Ομοσπονδία Ιατρ. επισκεπτών (πλειοψηφία ΔΣ ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ-ΑΠ) ούτε ανακοίνωση δεν έβγαλαν για την απεργία. Κλαδικό Ιματισμού. (ΔΣ ΣΥΡΙΖΑ-ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚΕ), καμμία ανακοίνωση για την απεργία. ΜΙΝΕΡΒΑ (Πλειοψηφία ΔΑΚΕ ΣΥΡΙΖΑ) απεργία μόνο το ΔΣ. ΦΑΓΕ (ΑΠ-ΠΑΚΕ) Απεργοσπάστες. ΚΑΝΑΚΙ (ΑΠ-ΠΑΚΕ) Απεργοσπάστες. ΕΛΜΠΙΣΚΟ Απεργοσπάστες. ΙΟΝ Πρωτοστάτησαν στελέχη της ΑΠ απεργοσπάστες. ΑΤΤΙΚΑ (Πλειοψ. ΔΣ ΑΠ) Απεργοσπάστες. ΠΑΣΕΝΤ (Ναυτιλιακοί υπάλληλοι ΑΠ-ΠΑΣΚΕ) Εκεί δώσατε ρέστα, δεν άκουσαν καν για απεργία. Αλυσίδες Σ.ΜΑΡΚΕΤ (Πλειοψηφία ΑΠ) Απεργοσπάστες ακόμα και κεντρικά στελέχη της Ομοσπονδίας, μέλη της ΑΠ.
8/10/2013. ΕΚΑ. ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ,, απέκλεισαν την ΔΑΣ(ΠΑΜΕ) απλό το προεδρείο αν και πήρε πάνω από 38%.
ΕΚΙωαννίνων. Συνδικάτο Οικοδόμων 18/11/13 (ΠΑΣΚΕ & ΝΑΡ) ζήτησαν ΜΑΤ και παρέμβαση εισαγγελέα.
41ο Συνέδριο ΠΟΕ-ΟΤΑ, Απρίλης του 2012 (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ) απέκλεισαν 20 πρωτοβάθμια σωματεία (100 αντιροσώπους) γιατί έδωσαν ψήφο σε συμβασιούχους. Η ΟΙΥΕ (Καρφούρ Μαρινόπουλος, Πλειοψηφία ΑΠ-νέα ΠΑΣΚΕ) με μυστικές συναντήσεις με την εργοδοσία υπέγραψαν κείμενο που μείωσε τους μισθούς 7%.
Ο εργοδοτικός συνδικαλισμός στις δόξες του. Γι αυτό αν και έχετε ένα 27% του λαού, δεν κουνιέται φύλλο στους χώρους που έχετε πλειοψηφία μαζί με την ΠΑΣΚΕ, γιατί κάνετε τά πάντα για να μην κουνηθεί. Κι αν μιλήσουμε για ΔΕΚΟ και Δημόσιο, εκεί πια δεν σας φτάνει κανείς στο ξεπούλημα αγώνων.
Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί "πρώην κνίτισσα", που δεν ήσουν ποτέ. ούτε πρώην, ούτε πέρασες έστω και έξω από την ΚΝΕ. γιατί τότε θα ήξερες, όσο κι αν διαφωνείς με το κκε, ότι για ένα πράγμα δεν μπορείς να το κατηγορήσεις. Οτι δεν δίνει τα πάντα για τους αγώνες, ότι χιλιάδες μέλη του και φίλοι του απολύθηκαν και διώχθηκαν επειδή βγήκαν μπροστά στις απεργίες, όταν όλοι εσείς απαξιώνατε ακόμα και τις απεργιακές συγκεντρώσεις επειδή έριχνε δυό στάλες βροχή. Αλλού λοιπόν τις νουθεσίες "πρώην κνίτισσα". Μαν

Ανώνυμος
18 Ιανουαρίου 2014 στις 10:40 π.μ.

@ανώνυμος 6.12
Κι επειδή όλοι ξέρουμε παλιούς κνίτες και κνίτισσες, που μιλάμε μαζί τους και συνεχίζουμε να είμαστε μαζί στους αγώνες, κανένας πρώην κνίτης ή κνίτισσα, δεν έχει την ορολογία την δικά σου (Βάρκιζες, κατάσταση μελών και συνδρομητών που αρνούμαστε να δώσουμε σε χαφιέδες, ισολογισμούς κ.λ.π.). Η ορολογία σου "παλιά κνίτισσα", μάλλον παραπέμπει σε φασίστες και αυριανιστές. παγκαλικούς και καρατζαφερικούς προβοκάτορες. Ομως είναι πολύ καλό ότι ακόμα και για να προβοκάρετε το κκε, και για να προσδώσετε αληθοφάνεια στις μπούρδες σας, αναγνωρίζετε το κύρος και το ηθικό ανάστημα των κομμουνιστών. Αλλιώς δεν θα σου χρειαζόταν το "παλιά κνίτισσα". θα μπορούσες να υπογράψεις με οποιοδήποτε άλλο όνομα. Μαν.

Ανώνυμος
18 Ιανουαρίου 2014 στις 7:27 μ.μ.

10.40 εχεις απολυτο δικιο οτι υπαρχουν πολλοι ανθρωποι που περασαν απο την ΚΝΕ για διαφορους λογους με της ανατροπες απομακρυνθηκαν το 1991 αλλα σημερα ειναι παλι διπλα στο κομμα και μεσα στους αγωνες. εδω ομως μιλαμε για αλλο πραγμα προκειται για ανθρωπους που συνειδητα προσπα θησαν να διαλυσουν το ΚΚΕ απο μεσα εκμεταλευομενοι την κατασταση στην ΕΣΣΔ που στην πραγματικοτητα ειχε δημιουργηση το δικο τους ιδεολογικο ρευμα και πριν τον γκορμπατσοφ. και επιτιθενται σημερα στο ΚΚΕ γιατι δεν μπορουν να το εγκλοβισουν σε αστικη κυβερνηση. και καθοριστικος παραγο ντας ειναι η καταργηση των σταδιων

Ανώνυμος
19 Ιανουαρίου 2014 στις 11:18 μ.μ.

@Παναγιώτης Μπαλτσαβιάς
Δεν διαφωνώ καθόλου μαζί σου, γι αυτό και τους ονομάζω αυριανιστές, παγκαλικούς και καρατζαφερικούς προβοκάτορες. Γιατί η μόνη τους δουλειά πλέον είναι να προβοκάρουν το κκε. Συμφωνώ μαζί σου στον διαχωρισμό που κάνεις. Μαν.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger