Home » , , » Η κυβέρνηση "μπουκώνει" με δημόσιο χρήμα τους βαρόνους των ΜΜΕ - Δημιουργεί έναν επικοινωνιακό-προπαγανδιστικό μηχανισμό, που παρόμοιος του δεν έχει υπάρξει

Η κυβέρνηση "μπουκώνει" με δημόσιο χρήμα τους βαρόνους των ΜΜΕ - Δημιουργεί έναν επικοινωνιακό-προπαγανδιστικό μηχανισμό, που παρόμοιος του δεν έχει υπάρξει

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 26 Απριλίου 2020 | 2:50 π.μ.

Του Σ.Λ.

Ενας φίλος μου συνηθίζει να λέει: "καλύτερα ψυλλιασμένος, παρά ψεκασμένος".
Και είναι αλήθεια ότι με τις απίστευτες δόσεις φιλοκυβερνητικής προπαγάνδας που μας "ψεκάζουν", κατορθώνουν να αποπροσανατολίζουν από την κριτική σκέψη, μια μεγάλη μερίδα του εκλογικού σώματος, η οποία αποδέχεται την κατασκευασμένη εικονική πραγματικότητα που παρουσιάζει το επικοινωνιακό επιτελείο του Μαξίμου.

Ας επιμείνουμε σε κάποια γεγονότα τα οποία δεν πρέπει να θεωρήσουμε τυχαία και ασύνδετα μεταξύ τους.

Πριν μερικές μέρες ο Νίκος Χατζηνικολάου -έχει ιδιαίτερη σημασία ότι ο συνιδιοκτήτης του Real Group είναι πρόεδρος της Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθηνών, κάτι που σημαίνει ότι πιθανόν να μην εκφράζει αποκλειστικά τις προσωπικές απόψεις του- απευθύνει έμμεσο εκβιασμό, προς την κυβέρνηση. Απαιτεί, πέρα απ' τα 11 εκτ. ευρώ που χάρισε στους βαρόνους των ΜΜΕ, με πρόσχημα την καμπάνια για τον κορονοϊό, να δοθούν και άλλα χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό στους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ. 

Την Παρασκευή, ο Δημήτρης Καμπουράκης, ένα γνωστό γαλάζιο παπαγαλάκι, μέσα από την στήλη που διατηρεί στην ιστοσελίδα  liberal - του Θανάση Μαυρίδη, ο οποίος πέρα απ' το ότι απηχεί τις πιο ακραίες νεοφιλελεύθερες απόψεις της Ν.Δ,.είναι γνωστές και οι σχέσεις του με παράγοντες της οικονομικής ολιγαρχίας του τόπου- απευθύνει προς τον Μητσοτάκη μια ρηξικέλευστη πρόταση.
Εκτιμώντας (μόνο αυτός ή μεταφέρει απόψεις κάποιων κέντρων;) ότι έχουν δημιουργηθεί ευνοϊκές συνθήκες με τον σχεδιασμό αντιμετώπισης του κορονοϊού από την κυβέρνηση. προτείνει στο επιτελείο του Μαξίμου να τις εκμεταλλευτεί και να κάνει εκλογές τον Σεπτέμβρη, δίνοντας μια "οριστική μάχη πολιτικής θανάτωσης της πιο τυχοδιωκτικής και αδίστακτης ηγετικής ομάδας που πέρασε από τον τόπο μεταπολιτευτικά. Της ομάδας του Αλέξη".

Εντυπωσιακό είναι ότι ο Καμπουράκης χρησιμοποιεί μια φρασεολογία απέναντι στους πολιτικούς του αντιπάλους, που παραπέμπει σε δελτίο υπουργείου Προπαγάνδας μετεμφυλιακής εποχής. Αυτό όμως ας μην το αξιολογήσουμε.

Αξιο αναφορά είναι επίσης το γεγονός ότι ο Στέλιος Πέτσας,αποδέχτηκε πλήρως την ρητορική Χατζηνικολάου - απαιτείται να δοθούν χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό στους ιδιοκτήτες των εφημερίδων ώστε οι πολίτες "να μην ενημερώνονται από τα τρολ του διαδικτύου" είχε πει ο εκδότης, χρειάζεται να "προφυλάξουμε (σ.σ τον κόσμο) από την παραπληροφόρηση και τα «fake news»", τόνισε κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Ετσι, λοιπόν, και με πρόσχημα την ενημέρωση της κοινωνίας για την επιδημία του Κορονοϊού, η κυβέρνηση ανακοινώνει ότι: "με Κοινή Υπουργική Απόφαση που εκδίδεται σήμερα, η εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης ενισχύεται με 9 εκατομμύρια ευρώ επιπλέον και διαμορφώνεται σε 20 εκατομμύρια ευρώ συνολικά".

Παρακινδυνευμένο είναι να κάνουμε κάποια πολιτική εκτίμηση αν υπάρχει πιθανότητα να υλοποιηθεί το σενάριο για πρόωρες εκλογές τον Σεπτέμβρη. 
Αυτό όμως που είναι αναμφισβήτητο είναι ότι με αδιαφανείς διαδικασίες η κυβέρνηση Μητσοτάκη "μπουκώνει" με δημόσιο χρήμα ιδιοκτήτες ΜΜΕ, δημιουργώντας έναν επικοινωνιακό-προπαγανδιστικό μηχανισμό, που παρόμοιος του δεν έχει υπάρξει από την μεταπολίτευση μέχρι σήμερα. 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger